Różnorodność branż

Call-Center

Call-Center

Serwis komunikacyjny - potrafimy wszystko, przede wszystkim oficjalny język niemiecki

Lokalizacja Görlitz rozwinęła się do znanego punktu obsługi klienta tzw. Customer Care Center, który oferuje wysoko wyspecjalizowane usługi. Tutaj odbywa się całościowa komunikacja z klientami: od całościowej obsługi lini informacyjnej dla klientów renomowanych firm oferujących sprzęt techniczny po telefoniczne przyjmowanie zamówień wysyłkowych domów towarowych. W ten sposób znajduje się tutaj ważne łącze w obszarze Business to Consumer różnych światowych koncernów.

Decydującym czynnikiem dobrej lokalizacji oprócz niedrogich oraz stylowych nieruchomości w Sródmieściu oraz nowoczesnej sieci komunikacyjnej są wysokie kwalifikacje pracowników. Daleko idąca czystość języka w regionie oraz wystarczająca ilość pracowników kwalifikują miasto na dobrą lokalizację dla Call-Center.

 

Nowa firma w Görlitz od 2010/2011 

TELforYOU GmbH und Co KG: od 2010 r. i 2011 r. w dziale obsługi klienta Call-Center TELforYOU oraz FONETIX pracuje 250 pracowników dla różnych zleceniodawców. Wyłączenie Quelle Call Centers z masy upadłościowej koncernu Arcandor przez byłego kierownika Quelle Rolanda Nicklasa obróciło się w pozytywnym kierunku i zakończyło sukcesem. "Do wyboru były trzy zagrożone lokalizacje. Z moich czasów w Quelle znałem wysoką motywacje oraz dobre wyniki pracy pracowników w Görlitz. Nie żałowałem tej decyzji" mówi dzisiaj Nicklas. W międzyczasie firmy te ukształtowały sobie pozycję na rynku, tak że nic nie zagraża ich istnienia i rozwoju w przyszłości. 

Wystarczająca ilość wykwalifikowanych pracowników 
Używany w Görlitz język jest niemal bez akcentu. Obecnie ok. 1.600 osób poszukuje nowej pracy w zawodzie handlowym oraz w administracji. Ok. 200 osób związanych z elektronicznym przetwarzaniem danych szuka pracy w regionie oraz ponad 200 osób posiada doświadczenie w branży Call Center. Te liczby odzwierciedlają jedynie osoby powyżej 55 roku życia. Ponadto Agencja ds. Pracy wspiera Call Centra na miejscu w rekrutacji oraz dokwalifikowaniu pracowników. Tym sposobem odbyły się już 2 gieły pracy specjalnie przygotowane na potrzeby firm Call Center.

Przystępne i bardzo dobrze nadające się nieruchomości 
Przekonajcie się Państwo do dostępności nieruchomości, do których isnieje korzystny dojazd lub są położone w centrum miasta. Koszty czynszu leżą znacznie poniżej 5,00 EUR/qm oraz wszystkie wymagania funkcjonalne są spełnione. W ten sposób możecie Państwo zatroszczyć się o reprezentacyjną oraz motywującą atmosferę pracy przy różnych powierzchniach objektów on poniżej 400 do powyżej 2.000 qm. Niemal wszystkie objekty nie wymagają remontu czy też przygotowania. Zarówno krótko- jak i długookresowy wynajem jest możliwy. 

Atrakcyjne możliwości dofinansowania 
Wolne Państwo Saksonia wspiera przedsiębiorstwa w ramach tzw. Wpólnego Zadania (krajów związkowych) "Poprawa regionalnej struktury gospodarczej" (tzw. GA-Förderung). Ponadto są do dyspozycji dalsze instrumenty wsparcia Agencji Pracy np. środki na trening oraz dokształcanie, wparcie zatrudnienia pracowników czy też indiwidualne programy dla poszczególnych grup docelowych itp.

Wybrane firmy

Teleperformance Deutschland: światowy lider wydzielonych na zewnątrz CRM oraz Contact Center Services, usługi w obszarze Customer Care, Technical Support oraz Dept Management więcej

TELforYOU GmbH und Co KG: obsługa klientów wysyłkowych domów towarowych więcej

TAS Gruppe: usługi komunikacyjne zorientowane na rynek zbytu oraz klienta więcej

Teleservice Marketing: projekty, marketing telefoniczny oraz przygotowanie koncepcji w obszarze B2B więcej

Fonetix UG + Co. KG: obsługa klientów wysyłkowych domów towarowych oraz badania rynku więcej

Deklaracja dostępności Polityka prywatności Button - Nach oben scrollen Button - Nach oben scrollen